یک دو سه سازه

فروش کلیه مصالح و لوازم مرتبط با صنعت معماری و ساختمان. انتخاب، مقایسه و خرید محصولات ساختمانی

یک دو سه سازه

فروش کلیه مصالح و لوازم مرتبط با صنعت معماری و ساختمان. انتخاب، مقایسه و خرید محصولات ساختمانی

  • ۰
  • ۰

رنگ زرد در دکوراسیون داخلی

در بخش رنگ زرد در دکوراسیون داخلی کلیه محصولات سایت یک دو سه سازه که زرد رنگ می باشند انتخاب شده اند. این امر به نوبه خود کمک بزرگی به علاقه مندان این رنگ می باشد تا کلیه محصولات زرد رنگ را به صورت یکجا مشاهده نمایند. زرد رنگ شادی، خوشحالی، خرسندی و سعادتمندی به حساب می آید. اشتیاق، وجد و سرور، انرژی، نیک اندیشی، خوش بینی و شور حس هایی هستند که عموما با دیدن این رنگ برانگیخته می شوند. برخی از طیف های زرد می توانند سبب تحریک ذهنی و خلاقیت فردی شده و از طرف دیگر برخی از طیف های زرد ممکن است سبب وحشت، ترس، اضطراب، و نگرانی شوند.

رنگ زرد در معماری داخلی

استفاده از رنگ زرد برای پر نور جلوه دادن فضاهای کم نور مانند راهروها و کوریدورها انتخاب بسیار مناسبی می باشد.این رنگ حس گرما، محبت، آسایش و امنیت را به ذهن می‌آورد و معمولاً بیانگر طبیعی و زمینی بودن می باشد. دوستداران رنگ زرد معمولا انسان‌ های باثبات، شاعرپیشه و فیلسوف مآب می باشند. دوستاران این رنگ به ندرت تغییر عقیده می دهند و بعد از هر تصمیم گیری آن را به عمل تبدیل می کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی