یک دو سه سازه

فروش کلیه مصالح و لوازم مرتبط با صنعت معماری و ساختمان. انتخاب، مقایسه و خرید محصولات ساختمانی

یک دو سه سازه

فروش کلیه مصالح و لوازم مرتبط با صنعت معماری و ساختمان. انتخاب، مقایسه و خرید محصولات ساختمانی

  • ۰
  • ۰

مرمریت لاشتر

مرمریت لاشتر

مرمریت لاشتر از محبوب ترین و شناخته شده ترین مرمریت ها، با رنگ مشکی مایل به طوسی، در میان برترین سنگ های ساختمانی با رنگ مشکی ایران و جهان به حساب می آید. معدن این سنگ در استان اصفهان و در فاصله 35 کیلومتری جنوب اصفهان واقع در منطقه لاشتر می باشد. مرمریت لاشتر در جهان با نام مرمریت پیترا (Pietra marble) شناخته می شود. سنگ مشکی لاشتر از مقاومت بالایی در برابر سرما و گرما برخوردار بوده و جذب آب بسیار پایینی دارد.
این سنگ دارای کاربردهای زیادی از جمله استفاده در کف فضاهای عمومی مانند کافی شاپ، سینما، سرویس های بهداشتی و لابی ساختمان ها را دارا می باشد. استفاده از این سنگ به صورت کوبیک نیز از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. سنگ مرمریت پیترا (لاشتر) عرضه شده در یک دو سه سازه از میان بهترین سورت های موجود این سنگ و در سایز های 40 سانتی متر در طول آزاد، ۴۰×۴۰، ۶۰×۶۰، ۸۰×۸۰، ۱۲۰×۱۲۰ و اسلب قابل خریداری می باشد.

مرمریت مشکی

قیمت مرمریت لاشتر

قیمت مرمریت لاشتر به عوامل مختلفی بستگی دارد. از عوامل تاثیرگذار بر قیمت این سنگ می توان به ابعاد و نوع فرآوری صورت گرفته بر روی این سنگ اشاره کرد. طبیعتا با بزگ شدن ابعاد تایل یا اسلب سنگ، بر قیمت آن نیز افزوده خواهد شد. میزان شفافیت و برخورداری از ظاهر همگن از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت این سنگ می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از بخش سنگ ساختمانی رنگ مشکی در سایت یک دو سه سازه بازدید و یا با شماره های ۲۸۴۲۸۷۸۷ و ۲۸۴۲۵۴۲۴ تماس حاصل نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی