یک دو سه سازه

فروش کلیه مصالح و لوازم مرتبط با صنعت معماری و ساختمان. انتخاب، مقایسه و خرید محصولات ساختمانی

یک دو سه سازه

فروش کلیه مصالح و لوازم مرتبط با صنعت معماری و ساختمان. انتخاب، مقایسه و خرید محصولات ساختمانی

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انتخاب رنگ در دکوراسیون داخلی

از آنجائیکه رنگ ها زبانی بین المللی هستند که توسط تمامی افراد جهان درک می شوند، هیج راه دیگری بهتر از انجام اصولی انتخاب رنگ در دکوراسیون برای انتقال حسی مشخص در فضای پیرامونی وجود ندارد. امروزه روانشناسان تحقیقات جامعی را بر روی رنگ ها انجام داده اند و همین امر سبب شده تا استفاده از رنگ ها در بخش های مختلف زندگی به ویژه در دکوراسیون داخلی بسیار هوشمندانه تر از پیش صورت پذیرد. استفاده از رنگ های مختلف در دکوراسیون داخلی می توانند به آسانی سبب برانگیختن حس های مختلفی چون شادی، آرامش و امنیت شوند بنابراین متخصصان طراحی داخلی با توجه به تأثیر رنگی به خصوص بر روحیه و زندگی افراد سعی می کنند بیشترین استفاده را از آن طیف رنگ در بخش های مختلف ساختمان داشته باشند.

برای ایجاد هماهنگی در دکوراسیون داخلی انتخاب خردمندانه رنگ ها یکی از مهمترین نکات در طراحی داخلی به حساب می آید. امروزه طراحان داخلی تقریباً تمامی قوانین سابق در رابطه با استفاده از رنگ های گوناگون و ترکیب آنها با یکدیگر در معماری را در هم شکسته اند و امروز هر رنگی را می توان در دکوراسیون منزل به کار برد.

انتخاب رنگ در دکوراسیون

با اضافه کردن یک رنگ خاص یا ترکیبی از رنگ ها  به راحتی می توان فضایی را کوچک تر یا بزرگ تر جلوه داد. به عنوان مثال بافت چوب (اعم از طبیعی یا مصنوعی) با رنگ روشن فضای کوچک را بزرگ تر جلوه می دهند درحالیکه چوب های با رنگ تیره از وسعت فضا کاسته و آن را کوچک تر نشان می دهند. بنابرین هنگام خرید محصولی با بافت چوب رنگ آن اهمیت بالایی می یابد. فرض کنید با توجه به بررسی های انجام گرفته به این نتیجه رسیدید که می بایست از رنگ قهوه ای در دکوراسیون داخلی خود استفاده نمایید. در یک دو سه سازه این امکان فراهم شده است تا با کلیک بر روی رنگ قهوه ای به تمامی محصولات مرتبط با دکوراسیون داخلی اعم از ترمووود، چوب پلاست، ام دی اف، دیوارپوش، سرامیک، کاشی، سنگ ساختمانی، سنگ رویه کابینتی و آجر دسترسی داشته باشید.

در بخش انتخاب محصولات بر اساس رنگ سایت یک دو سه سازه کلیه محصولات مرتبط با بخش دکوراسیون داخلی بر اساس رنگ بندی آنها طبقه بندی شده اند. این امر به نوبه خود کمک بزرگی به علاقه مندان رنگی خاص می باشد تا کلیه محصولات با رنگ های مد نظر را به صورت یکجا مشاهده نمایند. همچنین بخش معماری داخلی سایت یک دو سه سازه با بهره گیرى از گروه متخصص و با تکیه بر دانش روز فعالیت خود در زمینه تجهیز و اجرای محصولات دکوراسیون داخلى انجام می دهد. هدف از این بخش تامین تخصصى محصولات دکوراسیون داخلى ساختمان از میان برترین محصولات روز دنیا و کشور عزیزمان ایران براى ارائه به مصرف کنندگان می باشد. در بخش معماری داخلی یک دو سه سازه سعى بر آن است تا با ارائه طیفى گسترده از محصولات مرتبط با معماری داخلی نقشى متمایز در تأمین محصولات مورد نیاز مهندسین، معماران، پیمانکاران و دیگر مصرف کننده ها با کمترین قیمت ایفا گردد. ارائه راهکارهای مناسب تامینی و اجرایی به بخش های مختلف صنعت ساختمان از جمله هتل ها، بیمارستان ها، مراکز تجاری، برج ها و ساختمان های مسکونی از جمله خدماتی است که این بخش از سایت یک دو سه سازه (شرکت آراده سازه گستر آپادانا) به کارفرمایان عزیز ارائه می دهد.