یک دو سه سازه

فروش کلیه مصالح و لوازم مرتبط با صنعت معماری و ساختمان. انتخاب، مقایسه و خرید محصولات ساختمانی

یک دو سه سازه

فروش کلیه مصالح و لوازم مرتبط با صنعت معماری و ساختمان. انتخاب، مقایسه و خرید محصولات ساختمانی

  • ۰
  • ۰

پارتیشن مشبک

پارتیشن مشبک که با نام های پنل مشبک، تایل معرق، سقف مشبک، پنل گریل، تایل سی ان سی و پنل دکوراتیو نیز شناخته می شود در واقع تایل هایی از جنس پی وی سی یا ام دی اف می باشند که به دلیل زیبایی چشمگیر و ضد آب بودن امکان استفاده در مناطق مرطوب مانند شهر های شمالی، استخر، حمام و سرویس بهداشتی را می دهند. نقوش تایل های معرق با دقت و ظرافت بسیار بالایی توسط دستگاه سی ان سی روی پنل های پی وی سی و ام دی اف پیاده سازی می گردد.

تایل های پارتیشن مشبک تنوع بسیار زیادی دارند و شامل طرح های کلاسیک، اسلیمی و مدرن می باشند. از آنجائیکه که پنل مشبک سقفی تنها به واسطه وزن خود در درون شبکه سقف کاذب به صورت معلق قرار دارند، امکان دسترسی سریع و آسان به فضای تاسیساتی پشت سقف کاذب با برداشت تایل ها میسر می گردد. این ویژگی، تعمیر و نگهداری تاسیسات را در مرحله بهره برداری از ساختمان بسیار تسهیل می کند.

پارتیشن مشبک

کاربرد پارتیشن مشبک

امروزه طراحان دکوراسیون داخلی به دلیل زیبایی چشمگیر، انعطاف پذیری بالا در طراحی و همچنین سرعت بالای تولید، از این تایل ها در سقف کاذب و پارتیشن استفاده می کنند. امروزه این تایل ها به طور گسترده ای در معماری داخلی اماکن اداری، تجاری، صنعتی، درمانی، خدماتی، ورزشی، ایستگاه های مترو، هتل ها و سالن های زیبایی استفاده می شوند.

مزایای تایل های معرق

  • وزن سبک
  • انعطاف پذیری بالا
  • ضخامت بسیار نازک
  • تنوع در طرح و رنگ
  • امکان نور پردازی از پشت
  • امکان تعویض و تعمیر سریع
  • هزینه بسیار کم تامین و اجرا
  • قابلیت آکوستیک کردن فضا
  • قابلیت نصب به دو صورت ثابت و متحرک

مراحل نصب سقف مشبک

نصب تایل های مشبک سقفی شامل چهار مرحله نقشه پیاده سازی، شبکه بندی، نصب آویز و نصب تایل ها می باشد.

نقشه پیاده سازی

در صورتی که شکل سقف مورد نظر از اشکال خاص باشد، قبل از نصب می بایست نسبت به نوع چیدمان تایل ها در کنار هم تصمیم گیری صورت پذیرد. لازم به یادآوری است که ارتفاع مورد نظر از سقف اصلی می بایست حداقل بین 10 الی 15 سانتی متر تعیین گردد.

شبکه بندی

در ابتدا به منظور ایجاد فضایی به منظور نصب پنل مشبک، با توجه به نقشه اجرایی سپری ها نصب می گردند. سپس نبشی ها در مکان های از پیش تعیین شده نصب می شوند.

نصب آویز

هدف از نصب آویز کنترل وزن سقف کاذب و انتقال آن به سقف اصلی می باشد. پس از اتمام شبکه بندی می بایست محل دقیق لامپ های روشنایی تعیین گردد. آویزها با توجه به محل استقرار سپری ها نصب می گردد. لازم به ذکر است که فاصله آویزها، متناسب با جنس سقف معرق و تعداد لامپ ها محاسبه می گردد.

نصب تایل

بعد از طی مراحل شبکه بندی و نصب آویزها نوبت به مرحله پایانی یعنی نصب تایل ها می رسد. در این مرحله که ساده ترین مرحله از مجموعه مراحل نصب می باشد تمامی تایل ها به طور دقیق و منظم و با توجه به نقشه در سر جای خود قرار داده می شوند.

فروش پارتیشن مشبک

تحویل فوری

برای مشاهده و خرید این پنل ها وارد سایت یک دو سه سازه شده و از بخش دسته بندی محصولات وارد بخش معماری و دکوراسیون داخلی شوید و از آنجا پارتیشن های سه بعدی را انتخاب نمایید. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال در ساعات اداری با شماره های 28428787 و 28425424 (داخلی 3) تماس حاصل نمائید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی