یک دو سه سازه

فروش کلیه مصالح و لوازم مرتبط با صنعت معماری و ساختمان. انتخاب، مقایسه و خرید محصولات ساختمانی

یک دو سه سازه

فروش کلیه مصالح و لوازم مرتبط با صنعت معماری و ساختمان. انتخاب، مقایسه و خرید محصولات ساختمانی

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پنل های پیش ساخته بتن اکسپوز

بتن اکسپوز یا بتن نما به بتن هایی گفته می شود که به صورت بلند مدت نما بوده و سطح بتن سطح نهایی کار به حساب آمده و بر روی آن پوشش یا مصالح دیگری اجرا نمی گردد. بنابر این در این نوع بتن ها کیفیت و سطح ظاهری بتن از اهمیت بالایی برخوردار است. در فرآیند ساخت این پنل‌ های پیش ساخته بتنی از افزودنی های ویژه ای استفاده شده است که کارایی این پنل های بتنی را در تحمل شوک‌ های حرارتی و همچنین مقاومت در برابر جذب آب بالا می‌برد. از جمله این نوع بتن ها می توان به ساختمان هایی با نمای بتن و یا پل ها اشاره نمود.

لازم به ذکر است که علاوه بر نمای ساختمان، این پنل های پیش ساخته بتنی در طراحی داخلی (سبک معاصر) نیز استفاده می‌شود. استفاده از متریال بتن اکسپوز در طراحی داخلی یک فضا، آن را به سمت سبک های مدرن و صنعتی خواهد برد. بنابراین در طراحی منزل و محل کار، ممکن است مطابق سلیقه بسیاری از افراد نباشد‌. لذا توصیه می گردد در هنگام استفاده از بتن نما در طراحی داخلی یک خانه از مدل سازی های سه بعدی پیش از اجرا استفاده گردد.

مزایای استفاده از بتن اکسپوز

·         سرعت اجرای بالا

·         طول عمر بالا

·         قابلیت اجرا در معماری داخلی

·         قابلیت اجرا در ساخت نمای سازه

·         قابلیت نصب با چسب یا ملات

·         قابلیت اجرا به صورت خشک

·         قابلیت اجرا در تمام فصول


سایت یک دو سه سازه با عرضه پنل های بتن اکسپوز به قیمت کارخانه، قدمی کوچک اما مهم در فرآیند انتخاب، مقایسه و خرید این پنل های کم نظیر برداشته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره های 28428787 و 28425424 تماس حاصل نمائید.