یک دو سه سازه

فروش کلیه مصالح و لوازم مرتبط با صنعت معماری و ساختمان. انتخاب، مقایسه و خرید محصولات ساختمانی

یک دو سه سازه

فروش کلیه مصالح و لوازم مرتبط با صنعت معماری و ساختمان. انتخاب، مقایسه و خرید محصولات ساختمانی

  • ۰
  • ۰

گرانیت سبز جنگلی

سنگ گرانیت با رنگ سبز جنگلی عرضه شده در سایت یک دو سه سازه از دل معادن سنگ بیرجند با رنگ و جلای بی نظیر خود یکی از زیباترین سنگ های ساختمانی کشور می باشد. گرانیت سنگی است بسیار مقاوم، بادوام، جلاپذیر و خشن که منشأ درونی یا آتشفشانی دارد. امروزه انواع گرانیت با توجه به بافت و رنگ های متنوع خود امکانات کم نظیری را در اختیار طراحان قرار می دهند. گرانیت سبز بیرجند درمیان با کیفیت ترین سنگ های گرانیت طیف سبز رنگ جهان بوده و همواره مورد توجه برترین طراحان و معماران قرار گرفته است.

گرانیت رنگ سبز


ویژگی های سنگ گرانیت

سنگ های گرانیت دارای درجه سختی از پنج تا هفت می باشند و همچنین از مقاومت فشاری بالایی برخوردارند. مقاومت در برابر هوازدگی، جذب آب زیر ۱٪، تخلخل بسیار کم، تنوع رنگی بالا، مقاومت در برابر یخبندان و جرم حجمی متوسط در حدود ۲.۶ تن بر متر مکعب از دیگر خصوصیات سنگ های گرانیتی می باشد. سنگ های گرانیتی برای تمامی فضاهای کاربری اعم از نما، راه پله، فضاهای عمومی و داخلی، پارکینگ و فضای باز کاربرد دارد. از آنجایی که سطح پله می بایست از مقاومت زیادی در برابر سایش و ضربه برخوردار باشد یکی از بهترین گزینه ها برای سنگ پله استفاده از سنگ های گرانیتی می باشد.

گرانیت سبز جنگلی ارائه شده در سایت یک دو سه سازه با کد N44006 امکان سفارش دهی به صورت اسلب، عرض دلخواه با طول آزاد و دیگر ابعاد سفارشی را داراست. برای خرید این سنگ می توانید از بخش سنگ های ساختمانی سایت یک دو سه سازه بازدید و یا در ساعات اداری با شماره های ۲۸۴۲۵۴۲۴ و ۲۸۴۲۸۷۸۷ تماس حاصل نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی