یک دو سه سازه

فروش کلیه مصالح و لوازم مرتبط با صنعت معماری و ساختمان. انتخاب، مقایسه و خرید محصولات ساختمانی

یک دو سه سازه

فروش کلیه مصالح و لوازم مرتبط با صنعت معماری و ساختمان. انتخاب، مقایسه و خرید محصولات ساختمانی

  • ۰
  • ۰

انواع تجهیزات پارکینگ

بخش تجهیزات پارکینگ سایت یک دو سه سازه به بررسی، معرفی و فروش برترین برندهای سازنده تجهیزات پارکینگی با قیمت تحویل درب کارخانه می پردازد. در راستای بهبود فضاهای زندگی، یکی از فعالیت‌های سایت یک دو سه سازه، معرفی و فروش آنلاین تجهیزات پارکینگ‌ها می‌باشد.

از آنجاییکه ارتقاء سطح کیفی و کمی و رضایت مندی مشتریان هدف اصلی ما می باشد، شرکت آراد سازه گستر آپادانا از طریق عقد قرارداد با برترین برندهای تامین کننده تجهیزات محوطه و تجهیزات پارکینگ و همچنین با بهره گیری از کارشناسان خبره خود، مشاور شما در طراحی و اجرای الگوی مناسب این تجهیزات مطابق با آخرین استانداردها می‌باشد.


قفل پارکینگ


گارد ستون پارکینگ


استاپر پارکینگ، استوانه ایمنی، بشکه ایمنی، تقسیم کننده پارکینگی، قفل پارکینگ، مثلث خطر، محافظ ستون پارکینگ، مخروط ترافیکی، نوار خطر و نیوجرسی ترافیکی، از جمله تجهیزات ارائه شده در این بخش می باشد. برای خرید انواع تجهیزات پارکینگی می توانید از بخش تجهیزات پارکینگ سایت یک دو سه سازه بازدید و یا در ساعات اداری با شماره های ۲۸۴۲۵۴۲۴ و ۲۸۴۲۸۷۸۷ تماس حاصل نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی